רוצים להשקיע בנכס שיניב לכם רווחים? תקנו נדל"ן בחו"ל

hadirot18911
יותר ויותר אנשים מתעניינים בשנים האחרונות ברכישת נכסים בחו"ל. נכסים בערים הגדולות באירופה מניבים תשואות של עשרות ומאות אחוזיםhadirot18911

הסיבה לכך היא ביקוש העולה על ההיצע, בעיקר בערים מתוירות כמו ברצלונה, אמסטרדם או פריז. כל אחד יכול להזמין טיסות זולות לאמסטרדם לדוגמא ולבדוק מקרוב את היצע הנכסים. המרחק בין ערי אירופה לישראל קצר והטיסות הסדירות יוצאות לכל אורך השנה. המשמעות היא שקל מאוד להחזיק נכס המניב רווחים ולקנות נדל"ן בעלות אטרקטיבית.

במידה ואתם מחפשים אחר אפיק השקעה חדש, קחו בחשבון את הפוטנציאל האדיר של מכירת או השכרת דירות באירופה. בשלב הראשון תוכלו להתחיל עם נכסים בסיסיים כמו דירות חדר, שני חדרים או חללי מסחר לעסקים, בעוד בשלב השני יתאפשר לכם להתפרש גם לכיוונים אחרים. באירופה נהוג לקנות בזול ולמכור או להשכיר ביוקר. תארו לכם כמה הייתם יכולים להרוויח אם הייתה לכם דירה באמסטרדם. מלבד הפינוק המובטח בכל חופשה בעיר, הייתם מבטיחים אפיק תשואה ארוך טווח.

הוצאות והכנסות בעסקות נדל"ן מעבר לים
מי שמתלבט לגבי השקעה בנכסים בחו"ל צריך לבדוק מקרוב את נתוני ההוצאות וההכנסות. בכל הנוגע להוצאות, השלבים הראשונים דורשים כמה עשרות אלפי יורו לפחות. אפשר לגייס את הסכומים מהון עצמי או באמצעות הלוואות של בנקים, גופים מוסדיים או גורמים חוץ בנקאיים. בחלק ממדינות אירופה ניתן גם לקבל הלוואה מקומית. לאחר גיוס ההון יש הוצאות נוספות על עורכי דין, תהליכים בירוקרטיים והוצאת אישורים. בשלבים אלו נדרש המשקיע להראות מחויבות ולהגיע לעיתים קרובות לעיר בה הוא מתכוון לרכוש את הנכס. כאן נכנס לתמונה היתרון של טיסות זולות לאמסטרדם. טיסות אלו מופעלות על ידי חברת אל על ומיועדות גם לאנשי עסקים וגם לתיירים מן השורה.

עם תום השלבים הראשונים של ההוצאות יכולים משקיעים הרוכשים נכס באירופה להתחיל לגרוף רווחים. אפשרות אחת היא להקצות מתווך מקומי ולהעביר לו חלק מהאחריות. מתווך גובה כמובן עמלה מסוימת הנקבעת מראש, אך הוא משחרר את המשקיע מהצורך במעקב מקרוב. אפשרות שנייה היא לנהל את העסקים בצורה עצמאית. בניגוד למה שנהוג לחשוב, אין צורך ברקע מקצועי נרחב על מנת לעשות זאת. אתרי אינטרנט העוסקים בתחום ושורה ארוכה של כלים מאפשרים תרגום של מונחים והתנהלות פיננסית יציבה. ההכנסות מרווחים על השכרה או מכירה של נכסים באירופה מגולמים בשקלים ומגיעים לפיכך לסכומים גבוהים מאוד.

לסיכום, החלום להשקיע בנדל"ן באירופה ולהרחיב את רשת העסקים קרוב מאי פעם. הדבר החשוב הוא להחליט על מסגרת תקציב ולוח זמנים. אפשר להתייעץ עם בעלי ניסיון ולערב עורכי דין, רואי חשבון או מומחים בכל מקרה של התלבטות. ההשקעה היא לטווח ארוך והתשואה אטרקטיבית בהשוואה לכל אפיק אחר.

תוכן שיווקי

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?