לדברי יוסי צבי, מנכ"ל קבוצת קניוני ישראל: הקמת  ופתיחת קומת המותגים הינה  חלק מאסטרטגית הקבוצה, למצב את הקניון הגדול,  אחד מהקניונים המובילים בקבוצה,  כמוקד משיכה אזורי וכסמן ימני למתחמי הקניות הגדולים בגוש דן, ואף להציב  אותו ברף אחד גבוה מכולם.  "הרחבת הקניון, הגדלת שטחי המסחר והתוספת  המשמעותית של מספר החנויות בו, כל אלה יחזקו את מעמדו של הקניון הגדול כאחד הקניונים הגדולים, המוצלחים  והמובילים במדינה. אנו בטוחים שממהלך  זה תצאנה נשכרות כלל החנויות בקניון, החדשות והותיקות, וכמובן תושבי העיר פתח תקוה והסביבה".

 

 

בקומת המותגים  בקניון הגדול כ- 42 חנויות (המתווספות לכ – 150 חנויות קיימות). כמו כן, בקניון מופעלים ומתוכננים מתחמים חדשים כגון "פעלטון" , "לגעת באוכל" ו"סטייליש".

 

{loadposition google03}

 

לדברי דני טורקניץ', מנכ"ל הקניון הגדול: " קומת המותגים החדשה מהווה פלטפורמה אדירה  עבור  מותגים בינלאומיים אשר חיפשו מיקומים  מתאימים לפתיחת חנויות בישראל, לפי 3 קריטריונים מנחים : קניונים מובילים, שטחי מסחר רחבים ומיקומיים אסטרטגיים.  עיצוב החנויות נעשה על-פי סטנדרטים מחו"ל , כולל ויטרינות גבוהות מהרגיל בגובה של 5 מ'  והקצאת שטחים גדולים במיוחד לכל חנות, כאשר הקומה מעוצבת כמרחב חוויתי עם פלטפורמות פרסום ומולטימדיה חדשות - 105 מסכים המקרינים ומשדרים אווירה.

  

קומה המותגים החדשה משתרעת על שטח של כ- 10,000 מ"ר וכוללת תמהיל רחב של מותגים בינלאומיים לצד מותגים ישראלים מובילים, ביניהם:   H&M הסניף הגדול בארץ בגודל 2000 מ"ר, פול אנד בר,  ברשקה, FOX,  טימברלנד, בילאבונג, סליו,  Top shop, Mac, Payless , EPK, טוי ווטש, אדידס, אקססורייז, אלדו, ספרינג,הנקי מולר – בודיק (הלבשה תחתונה מהולנד – לראשונה בישראל), פוקס הום,  ספורט ורטהיימר, Nyou, סבן קמיצ'י (לראשונה בישראל), וינס קמוטו, רונן חן, HDL, סיגל דקל,פרופיל, הצורפים, אמארו, אימג'ינריום, ועוד, ובינואר 2012 ייפתח בקומה סניף ראשון של אמריקן איגל.

 

הקניון הגדול הוקם בשנת 1999 וממוקם בלב אזור מתפתח של עסקים בעיר פתח תקווה ומהווה מוקד משיכה לקהל רב כמו גם לשיתופי פעולה עם חברות מסחריות הממוקמות בסמוך. כיום, לאחר פתיחת קומת המותגים החדשה, שטחו 80,000 מ"ר, שטח מסחרי של כ- 50,000 מ"ר ו-1700 מקומות חניה.  מס' המבקרים בקניון נע בין 18,000 ל-25,000 ליום ובעל 190 בתי עסק פעילים.  לאור מיצובו החדש של הקניון הגדול, הופך הקניון למוקד משיכה מעבר  לעיר פת תקוה והסביבה. בחברה מעריכים שהקניון הגדול ימשוך אליו לקוחות מערי השרון, צפון ת"א, ר"ג, גבעתיים ובקעת אונו. העיר פתח תקוה כיום, מונה 230,000 תושבים ויחד עם שאר האזורים , הקניון ישרת מעל חצי מיליון לקוחות פוטנציאלים.

 

קבוצת קניוני ישראל, מונה 18 קניונים ברחבי הארץ: גרנד קניון (בשיתוף קבוצת זאבי), הקניון הגדול, קניון רחובות, בילו סנטר, קניון נהריה,  קניון לב חדרה (בשיתוף חנני רויכמן ותרצה רויכמן- סגל), קניון השרון, קניון מרום, קניותר, קניון לב אשדוד, קניון הראל (בשיתוף גני דוד נכסים והשקעות בע"מ), קניון אדומים, קניון הדר (בשיתוף ריבוע כחול נדל"ן בע"מ), חונים קונים ,דודג' סנטר, קניון מלכת שבא וקניון הגבעה (בשיתוף עם הראל החברה לביטוח).

 

בתמונה: שדרת החנויות צילום: יוסי וליץ

 

{loadposition google02} 

 



{loadposition advert1}