הסכם מימון לקניון TLV Fashion Mall

ginditlv25715
קניון TLV Fashion Mall הדמיה יחסי ציבור
קניון TLV Fashion Mall בבעלות גינדי השקעות, משה ויגאל גינדי וריבוע כחול נדל"ן, חתם עם בנק הפועלים (60%) ובנק מזרחי (40%) על עסקת קונסורציום למימון הקניון במתחם גינדי תל אביבginditlv25715

בסך של מיליארד שקלים.

קניון TLV Fashion Mall הממוקם במתחם גינדי תל אביב יכלול שטחי מסחר בהיקף של כ 33,000 מ"ר וכ-250 חנויות הכוללות רשתות מותגי אופנה בינלאומיים ומקומיים. על פי היזמים, הקניון צפוי להיפתח במרץ 2016, כאשר היקף הפדיון השנתי הצפוי מוערך בכמיליארד שקלים.

בנוסף מקימות החברות במתחם 10 בניינים הכוללים 722 יחידות דיור למכירה בהיקף כולל של כ -2 מיליארד שקלים וכן בנין להשכרה הכולל 54 יחידות דיור.

החטיבה העסקית של בנק הפועלים המנוהלת על ידי יעקב אורבך הובילה את ארגון ארגון קונסורציום המלווים לעסקאות אלו בהשתתפות בנק מזרחי.

לדברי אורי לוי מבעלי גינדי השקעות: "עסקת המימון שהובילו בנק הפועלים ובנק מזרחי מהווה הבעת אמון משמעותית בפעילות החברה ובהצלחת הקניון ואנו מברכים על כך. מדובר בקניון האופנה של ישראל, שיכלול חנויות דגל מעוצבות של המותגים הבינלאומיים המובילים בארץ וכן מותגים שטרם נראו בישראל. זו חגיגה אמיתית לתל אביב ובשורה לכל שוחרי האופנה בישראל".

הקניון ממוקם במתחם גינדי תל אביב, כאשר TLV Fashion Mall יאגד תחת קורת גג אחת את כל מותגי האופנה הבינלאומיים והישראליים המובילים, ויהיה מרכז האופנה הגדול ביותר במטרופולין גוש דן ובישראל כולה.

TLV FASHION MALL כולל שטחי השכרה של כ-33,000 מ"ר בשתי קומות מסחריות – מעל ל-250 חנויות מרווחות וחנויות-דגל של מותגים מובילים – להערכת היזמים צפויים לבקר בו מעל 40 אלף איש ביום.

משרד עורכי הדין שליוו את המהלך עסקת המימון לקניון: משרד ש.בירן ושות' את היזמים ומשרד גורניצקי את בנק הפועלים ובנק מזרחי.

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?