קניון הדר בירושלים עבר שדרוג בהשקעה של 100 מיליון שקל

hadar21614a
קניון הדר צילום שי ויליץ
קניון הדר בירושלים, שנרכש לפני כשנה מקבוצת מליסרון על ידי חברת כלל, מסיים בימים אלה הרחבה ושדרוג בהשקעה הנאמדת ביותר מ – 100 מיליון שקלhadar21614a

כחלק מתהליך השיפוץ של הקניון נוספו 35 חנויות ומקומות חניה, כמו כן נוספו לקניון עוד קומה וחצי של מסחר המשתרעים על שטח של 8,000 מ"ר. לאחר סיום השיפוץ גודל שטחי המסחר הקניון הם 25,170 מ"ר, בארבע קומות וחצי של מסחר ושתי קומות וחצי של חניה.

 
בין החנויות החדשות שנפתחו בקניון נמנים מותגים בינלאומיים ומותגים מקומיים מובילים כמו: מנגו, קסטרו, רנואר, אמריקן איגל, נעלי אלדו, הודיס, צ'ילדרן פלייס, הוניגמן קידס, פוקס הום, ללין, לורד קיטש, פלייפוט, בוגארט, ניומן, אריסטו שמט, גלריית מעצבים, סקארה, מוצצים והרמוניה לבית. כחלק מהשיפוץ נפתח בקניון ג'ימבורי של פעלטון. 

במקביל, הורחבו אפשרויות החניה, ומספר מקומות החנייה בקניון עומד היום על כ ־ 1,200 מקומות. סך כל שטח הקניון, כולל שטחים ציבוריים וחניונים, עומד היום על 71,520 מ"ר.hadar21614b

קניון הדר התחיל את דרכו כמפעל ביסקוויטים, ולאחר סגירתו נבנה במקום מרכז מסחרי שנפתח בשנת 2001. בתחילת דרכו התבסס המרכז על חנויות ענק. במהלך השנים שינו החנויות את אופיין לחנויות קטנות יותר במודל של קניון נורמטיבי.

הקניון נמצא בבעלות משולבת: 50 אחוז בבעלות ריבוע כחול נדל"ן ו־ 50 אחוז שנרכשו זה לא מכבר על ידי חברת כלל נדל"ן מחברת מליסרון בעלת קניוני עופר.

תחום המזון בקניון עבר גם כן שדרוג. בקניון נפתח סניף של קפה גרג נפתח בקומה העליונה אל מול נוף של שכונות ירושלים, קפה הילל חידש את הסניף, ארומה ונאמן עומדים בפני שיפוץ, רולדין יפתחו בקרוב בית קפה ומאפה עם דק ישיבה ברחוב פייר קניג, כמו כן הוקם פוד קורט הכולל גלידרייה, מסעדת סלטים, פסטה ופיצה. רשת המזון האסיאתי צ'וקה פתחה סניף חדש, בורגראנץ' שיפצו את הסניף ומסעדת הבשר ג'ינג'י  עברה למקום חדש.

בקרוב הקניון מתעד לפתוח מרכז הסעדה חיצוני לקניון, הפונה לרחוב פייר קניג, שיפעל גם בשעות הלילה המאוחרות ויהווה מרכז בילוי חדש בעיר. בקניון הדר בירושלים יש כאלף ומאתיים מקומות חנייה, שבע קומות של מסחר וחנייה, סה"כ שטח הקניון לאחר השיפוץ עומד על 71,520 מ"ר.

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?