קניון כפר סבא הירוקה של שבירו: פוקס וכללית שירותי בריאות שכרו 2700 מטר

shviro22324a
קניון כפר סבא הירוקה הדמיה יחסי ציבור
הקומפלקס של FOX יכלול ששה מותגים של הקבוצה: FOX ,FOX HOME, ללין, בילבונג, THE CHILDREN PLACE, ו-ARIE – כללית תקים מרכז לרפואת ילדיםshviro22324a

 
קבוצת FOX שכרה בימים אלו 1,000 מ"ר בקניון כפר סבא המוקם על ידי חברת רמי שבירו. הקומפלקס של FOX יכלול ששה מותגים מהקבוצה: FOX ,FOX HOME, ללין, בילבונג, THE CHILDREN'S PLACE, ו-ARIE. דמי השכירות הינם כ-150 שקל למ"ר בממוצע, לא כולל דמי ניהול. ההסכם הוא לחמש שנים + אופציה.
 
קניון כפר סבא הירוקה ממוקם בשכונת כפר סבא הירוקה שהינה שכונה בבנייה של כ-5000 יחידות דיור. הקניון מחובר לשכונה בגשר עילי וישתרע על שטח של כ-75,000 מ"ר מתוכם 26,000 מסחרי, 34,000 מ"ר חניות (כ-1000 מקומות חניה ב-3 קומות) ומגדל משרדים/בית מלון בגובה 14 קומות.

חברת רמי שבירו בנתה כ-1,000 יחידות דיור בשכונת כפר סבא הירוקה ובניית הקניון הינה המשך ישיר לפיתוח השכונה.

הקבלן הראשי לפרוייקט הינו רמי שבירו. אדריכל: משה צור, אדריכל גמר: עודד חלף.

גם כללית שירותי בריאות שכרה בימים אלה כ-1,700 מ"ר בקניון כפר סבא הירוקה. במתחם כללית שירותי בריאות יוקם מרכז להתפתחות הילד הגדול ביותר באזור כפר סבא, שיכלול מרפאות ילדים, טיפת חלב, מרפאות מומחים, רפואת שיניים וכו'. למעשה ירכז את הפעילות באזור למקום אחד. במקביל, צפויה כללית שירותי בריאות להקים במקום גם מרפאת מבוגרים. 

גם בעסקה זו דמי השכירות הינם כ – 150 שקל למ"ר בממוצע.

עסקה זו מצטרפת למספר עסקאות נוספות שנחתמו לאחרונה  בקניון כפר סבא הירוקה, ביניהם רשת שופרסל ששכרה כ- 5,000 מ"ר, רשת סופר פארם ששכרה 680 מ"ר, הבנק הבינלאומי ששכר כ – 190 מ"ר וגם חנויות של קסטרו, צומת ספרים, בנק לאומי, קפה לנדוור, קפה רולדין ומקדונלד'ס. שוכרים נוספים יפורסמו בהמשך. 

על פי הערכות הקניון צפוי להיפתח בתוך כחצי שנה עד תשעה חודשים. במקביל, נבנה בשכונה מרכז מסחרי נוסף של חברת בוני התיכון בשם B Center בו שכרו בין היתר מגה, ניו פארם, מכבי שירותי בריאות ועוד. מרכז שלישי, של חברת לוינשטיין, נמצא בשלבי תכנון.

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?