נהריה הירוקה – סלע בינוי זכתה במגרש של 5.5 גונם

sela16913

חברת סלע בינוי זכתה במגרש של 5.5 דונם לאחר התמודדות מול 11 חברות נוספות; החברה מתכוונת לשווק דירות במחירי השוקsela16913

נהריה הירוקה ממשיכה להיות מוקד מבוקש ליזמים ולקהל הרחב. במכרז מנהל מקרקעי ישראל שהגיע לסיומו בשבוע שעבר, זכתה חברת סלע בינוי במגרש בגודל 5.5 דונם בנהריה הירוקה, עליו יוקם פרויקט 'סלע V שלב ג'. על פי גורמים בחברה, היא תחל לשווק דירות בקרוב.

ההצעה של סלע בינוי הייתה היחידה שזכתה מבין 12 הצעות, שהוגשו על ידי יזמים נוספים וקבוצות רכישה. קבוצות הרכישה הציעו לקהל מחירים נמוכים, אולם כאמור, לא הצליחו לזכות במכרז.

מנהל השיווק ב-סלע בינוי, רו"ח דותן סלע, אומר כי הזכייה במכרז הייתה חשובה במיוחד לחברה. "החברה עשתה מאמץ רציני על מנת לזכות במגרש הספציפי הזה משתי סיבות עיקריות- הגודל והמיקום שלו. גודל המגרש, 5.5 דונם, יאפשר לנו להקים פרויקט עם שטחים גדולים ודירות מרווחות במיוחד. אין לי ספק כי גם הפעם נמשיך להציב סטנדרטים יוצאי דופן בכל הקשור לתכנון מוקפד וחדשני ויצירת מתחם מגורים המשקף את חזון החברה".

בימים אלה משלימה חברת 'סלע בינוי' את ביצועם של שני פרויקטים מרכזיים בנהריה הירוקה, שכוללים את בנייתם של 220 יחידות דיור, והייתה לחברה הראשונה שהחלה את בנייתם ופיתוחם של פרויקטים חדשים באזור. "היינו החברה הראשונה שאיתרה את הפוטנציאל של נהריה הירוקה, שהופכת להיות אחת השכונות המבוקשות ביותר באזור. זה חלק מהקונספט שלנו- לתת את הכי טוב שיש ואת העסקה בעלת התמורה הטובה ביותר ללקוחות"

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?