כיוון שכך, שכרה החברה לטובת הקמפיין את שירותי משרד הפרסום "אדלר ברנדס" (מקבוצת אדלר-חומסקי) ונפרדה מ-3 מיליון שקל בתקציב הפרסום. 

הקמפיין הענק שליווה את הפרי-סייל (מכירה מוקדמת) של הפרויקט, כלל סרטון פרסומת לטלביזיה, מודעות ענק בעיתונות הארצית והמקומית, שילוט חוצות בכל העיר כמו גם בתחנות הרכבת המרכזיות בתל אביב ובחיפה וקמפיין אינטרנט אינטנסיבי.

חיפה מערב הנו הפרויקט הגדול במתחם וכולל 10 מבנים בני 6-13 קומות ו 288 יח"ד ביניהם דירות גן 4 ו 5 חדרים , דירות 4 ,5 מיני פנטהאוסים ופנטהאוסים המשקיפים לחופה המערבי של העיר חיפה.

אחת הפעילויות המרכזיות הייתה צילום סרטון לטלביזיה ברחבי העיר חיפה. צילומי הסרטון נמשכו על פני יומיים אינטנסיביים , במסגרתם הגיעו לחיפה כ-150 ניצבים ושחקנים, צעירים ומבוגרים, סטודנטים ואנשי עסקים- חלקם גם מעובדי החברה שנתבקשו לרוץ שוב ושוב במורדות הכרמל ובגבעות החול...

הצילומים החלו כל יום בחמש בבוקר, ממש לאור הזריחה ונמשכו עד לשעות המאוחרות. הפקת הענק כללה גם הצללות מפני החום בשעות היום ושולחנות לטובת שירותי קייטרינג שהאכילו את הצוות הענק סביב השעון. הלוקיישנים שנבחרו לצילומים היו: מרכז הכרמל , האוניברסיטה ופארק ההיי טייק מת"מ , אשר נסגרו לתנועה לפרקים.

"חיפה אתגרה וסקרנה אותנו במיוחד וחשוב היה לנו להציף את הפוטנציאל הרב שאנו רואים בשכונה ולכן בחרנו את הסלוגן: חיפה מתקדמת מערבה, המשקף נאמנה את ההתפתחות הטבעית של הנדל"ן בחיפה, מספר רז שרייבר סמנכ"ל השיווק בחברת אלמוג. בנוסף, חיפשנו מסר שיגרום לאנשים להבין שהכיוון והעתיד של העיר צומח מערבה, כך גם נבחר השיר שהתאים ככפפה למסר: GO WEST, שלצליליו עוזבים כל התושבים את עשייתם היומיומית, לוקחים כל מה שאיתם ורצים לכיוון מערב העיר, על מנת לא לפספס את ההזדמנות הזאת..."

מסתבר שההשקעה השתלמה לחברת אלמוג, שעל פי הדיווחים שיווקה עד כה למעלה מ-80 אחוז מהפרויקט, בזמן חסר תקדים שארך פחות מחודש. מהחברה נמסר כי הקמפיין שעלה לאוויר בתחילת החודש צפוי להסתיים בימים הקרובים.

במקביל נמסר כי כדורגלן העבר ומאמן הכדורגל, אייל ברקוביץ,  רכש דירת 4 חדרים בפרויקט. ברקוביץ', היה מהראשונים שהזדרזו ורכשו דירה בפרויקט, רכש דירת 4 חדרים במחיר של 975,000 שקל, כאשר הדירה ממוקמת בקומה השלישית מתוך  13 קומות של המבנה הגבוה בשכונה , בשטח של כ 96 מ"ר  ובעלת 2 מרפסות שמש בשטח כולל של כ 25 מ"ר.

לדברי ניר שמול והדסה פאתל מבעלי חברת השיווק live in  מקבוצת  retail in  המתמחה בשיווק מתחמי מגורים:  "מיקומו המעולה של הפרויקט ומיקומה האטרקטיבי של השכונה יחד עם ביקושים  גבוהים מאוד לדירות חדשות במחירים שפויים בעיר חיפה  בה נבנים כיום פחות מ 30 פרויקטים , הם חלק ארי מסממני ההצלחה הגבוהים של הפרויקט" .

{loadposition google02}