קרית אתא: משלמים 99 אלף שקל בחתימת החוזה והשאר באכלוס

sharbiv411717
צילום רחפן פרויקט גבעת אלונים של חברת שרביב בקריית אתא צילום תורג
חברת שרביב המקימה את פרויקט גבעת אלונים בקריית אתא הכולל 622 יח"ד בבניה רוויה וצמודי קרקע, מציעה מבצע מימון לכל הדירות בפרויקט במסגרתו יוכלו הרוכשים לשלם 99,000 שקל במעמד חתימת החוזה ואת היתרה באכלוסsharbiv411717

 
בפרויקט היצע מגוון במיוחד של דירות – החל מדירות בבנייני בוטיק בני 6 קומות, בניינים בני 10 קומות, מגדלים בני 18 קומות וצמודי קרקע. המחיר ההתחלתי לדירה בפרויקט הוא 1.26 מיליון שקלים.

הבנייה בפרויקט גבעת אלונים נמצאת בעיצומה ועד כה אוכלסו בפרויקט כ-300 משפחות. כיום יש בשכונה גן ילדים, הפארק המרכזי של השכונה הכולל מתקני שעשועים רבים ומגוונים, וכן גינה ציבורית נוספת המשרתים את דיירי השכונה. בנוסף, החלה בנייתם של בית ספר וגני ילדים נוספים שיפתחו בשנה הבאה.

לדברי שרה אילין, סמנכ"לית השיווק בחברת שרביב "מהאינטראקציה עם המתעניינים והרוכשים בשני הפרויקטים שלנו בקריות עלה כי מבחינת רובם המכריע מבצע מימון מסוג זה הוא הפתרון המועדף שיאפשר להם להצליח להתמודד מבחינה פיננסית בתקופת המכירה או השכירות של דירתם הקיימת. אנו מאמינים כי מבצע זה יסייע למשפחות הצעירות לרכוש דירה חדשה בפרויקט".

פרויקט גבעת אלונים, הכולל 622 יח"ד בבניה רוויה, בנייני בוטיק וצמודי קרקע, נבנה כשכונת מגורים בעלת אופי כפרי, עם שטחים ירוקים רחבי ידיים, שבילי אופניים, גן משחקים לילדים, רחובות מרוצפי אבן ומערכת כבישים בטוחה. גבעת אלונים ממוקמת מצפון לשכונת גבעת טל, מצפון-מערב למחלף סומך וכ-10 דקות נסיעה מהקריון.

השכונה תיהנה מנגישות גבוהה לצירי תנועה, בדגש על יציאה נוחה לכביש 6 וכן מקו רכבת שעתיד לעבור בסמוך לשכונה. השכונה תוכננה מתוך תפיסה מודרנית של התחשבות בסביבה הירוקה המקיפה אותה.

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?