כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של קניון הגבעה, מקבוצת קניוני מליסרון, השלימה הנהלת הקניון מהלך אסטרטגי במסגרתו נכנסו לקניון 10 חנויות חדשות ביניהן: חנות קונספט חדשה של רשת נעלי NEWS אשר משתרעת על שטח של כ 130 מ"ר בה הושקעו כרבע מיליון שקלים, רשת חנויות הסלולאר SMARTPHONE, חנות בגדי מעצבים מבית Michaela's', חנות קונספט של רשת הקוסמטיקה WOW COSMETICS אשר זוהי אחת מהחנויות הראשונות ברשת המעוצבות על פי הקונספט החדש - בחנות הושקעו כחצי מיליון שקל.

שכ"ד בקניון הגבעה עומד על כ 230 שקל למ"ר, לתקופה של 3 שנים + אופציה ל - 6 שנים נוספות. הנהלת הקניון מדווחת על 100 אחוז תפוסה ורשימת ממתינים בעיקר מתחום האופנה והלייפסטייל.

לדברי בן דבש, מנכ"ל קניון הגבעה: "מדובר במהלך משמעותי שמטרתו לגוון ולהעמיק את חוויית הקניה של קהל לקוחותינו." עוד מוסיף דבש: "הכנסתן של 10 חנויות חדשות תוך התמקדות באופנה ובלייף סטייל והתאמת התמהיל הנכון באמצעות, בין השאר, הוצאת חנויות תיווך למיניהן, מנחילה את השינוי המהותי שרצינו להשיג והשגנו ובכך מתחזק מעמדו של קניון הגבעה כקניון אופנה ולייף סטייל המשלב חווית קניה ייחודית, זאת מתוקף היותו של הקניון קניון STREET MALL. כל אלו הופכים את קניון הגבעה לאבן שואבת לתושבי העיר גבעת שמואל ותושבי הסביבה."

קניון הגבעה הוא קניון רחוב (street mall) ,המשתרע על כ 6000 מ"ר שטחי מסחר ומאגד בתוכו מגוון רחב של כ-70 חנויות ובתי עסק מתחומים שונים, כגון: טבע נאות, ללין, ג'ק קובה, הפנינג, נאוטיקה, קוק סטור, ניו פארם, אופטיקנה, ניין ווסט, וואוו קוסמטיקס, דלתא, פוקס, אינטימה ועוד. בנוסף, הקניון מציע מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה של רשתות מהמובילות בארץ כגון: רולדין, קפה הלל, פלאפל בריבוע, קפה קפה, מקדונלדס, סופרמרקט חביב, מסעדת הטאבון והמנגל ועוד. בקניון 540 מקומות חניה במפלס הקניון, לנוחיות הלקוחות, המגיעים לקניון מגבעת שמואל, ויישובי הסביבה: קריית אונו, גני תקווה, פתח תקווה ועוד. בקניון עמדות לטעינת רכב חשמלי של חברת בטר פלייס.

{loadposition google02}