היקף הפרוייקט מוערך בכ- 250 מיליון שקל, ומשך הביצוע יעמוד על כ- 4 שנים כשההליך יכלול גם תכנון סביבתי מפורט של האזור.


העבודות כוללות שדרוג של כביש 65 וכביש 85 לדרך דו נתיבית ודו מסלולית, הקמת המחלף בצומת בין הכבישים והסדרת מחלפון לישוב כחל. מעבר לכך, התוכנית תכלול שיקום נופי וביצוע עבודות לטובת המטיילים בנחל עמוד ונחל עכברה. העבודות במקום יבוצעו על ידי החברה בת שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות.


ירון קריסי, מנכ"ל שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות: "בפרוייקט זה, כמו בכל פרוייקטי התשתית האחרים שהקימה ובונה החברה בישראל, ננסה לאזן בצורה המיטבית בין התועלות לתושבי האזור לבין צורכי הסביבה ונכסי הטבע הייחודיים של האזור. לצורך כך נעשה שימוש בטכנולוגיות התשתיות המתקדמות ביותר, הלוקחות בחשבון ביצוע איכותי כמו גם צרכים של שיקום נופי והשתלבות בסביבה".

סולל בונה תשתיות" מהווה את זרוע הביצוע של קבוצת "שיכון ובינוי" בארץ, והיא קבלן רשום בעל הסיווגים המרביים בתחומי פעילותה המגוונים, ובכלל זה בתחומי הבנייה, התשתיות, הארובות, הסלילה והנמלים. "סולל בונה" משמשת כקבלן מוכר לביצוע עבודות ממשלתיות, בכל הענפים, בהיקפים כספיים בלתי מוגבלים. "סולל בונה תשתיות" מחזיקה ב-"צמנטכל", חברת הביסוס ועבודות הקרקע הגדולה בישראל, וכן בבעלותה 7 מפעלי בטון, לרבות מחלקת הובלה מהמובילות והמתקדמות בארץ ומפעל טרומי ליצור אלמנטים מתועשים.

 

{loadposition google02}