בתוואי הקו האדום שבאזור פתח תקווה. היקף הפרויקט מוערך בכ-100 מיליון שקל

 

{loadposition google03}

 

פיר שילוח תחנת אם המושבות, הממוקם בין צומת גהה לגשר אם המושבות החדש, הינו באורך של כ- 100 מטר ורוחב של כ- 35 מטר ובעומק של כ- 25 מטר. במסגרת המכרז, שהתקיים בשני שלבים, גברה דניה סיבוס  על חברות בינלאומיות וישראליות רבות ביניהם: סולל בונה, שפיר, חברת אוליצקי, טרארמה, חופרי בשרון, אשטרום.

 

רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס אמר כי, ביצוע הפיר מורכב הנדסית ומצריך מתן של פתרונות הנדסיים מסובכים ומורכבים ביותר. גינזבורג הוסיף עוד כי, הידע והניסיון המקצועי הרב שצברה דניה סיבוס בפרויקטי תשתיות מהגדולים והמורכבים בישראל, כדוגמת כביש 431, בשילוב עם הטכנולוגיה העתירה שברשותה, יתרמו לביצועו המוצלח של פרויקט גדול זה.  

 

{loadposition google02}