דירת חמישה חדרים בשיכון דן בתל אביב נמכרה ב-4.6 מיליון שקל

dan4114
הדמיית הבניין בשיכון דן יחסי ציבור
דירה בקומה הראשונה בבניין מעוצב בן שלוש קומות בשיכון דן, עם תקרה גבוהה של 3 מטרים, חלונות גדולים, מרפסת דק וחניות צמודות נמכרה תמורת 4.6 מיליון שקלdan4114

מדובר בדירת 5 חדרים בקומה הראשונה של בניין בוטיק, שנמצא בשלבי אכלוס, ברחוב פתחיה בשכונת שיכון דן בתל אביב.

בבניין ארבע דירות: בקומת הקרקע דירת גן + מרתף מואר, בקומה הראשונה 2 דירות עם מרפסות מרווחות ובקומה השנייה פנטהאוז מפואר ומיוחד. הדירה שנמכרה בשטח של כ- 150 מ"ר ברוטו, נמצאת בקומה הראשונה, מרווחת ומעוצבת בסטנדרט גבוה ובקו נקי: תקרה בגובה 3 מטרים, תקרה צפה, חלונות גדולים במיוחד, הכנה לרצפת אבן או פרקט, דלת כניסה מפוארת מעץ מלא ודלתות פנים בצבע אפוקסי, לבנות, יפות וגבוהות במיוחד. חימום תת רצפתי בכל הדירה, שואב אבק מרכזי ומערכת מיזוג אויר מרכזית. הדירה נרכשה למטרת מגורים, כשהרוכשים ויתרו על החדר ה-5, לטובת הגדלת יחידת ההורים. לדירה2 חניות צמודות הרשומות בטאבו. בבניין קיימות שלוש דירות נוספות, מעלית המותאמת לנכים וחניון מואר ומרווח עם שערים חשמליים.

לדברי האדריכלית מיכל ריכטר , דירת הגן בבניין מהווה מעין וילה בתוך בניין בוטיק. דירת הגן בשטח של כ- 300 מ"ר ברוטו, כוללת מרתף מואר במיוחד, עם חצרות 'אנגליות' גדולות, שנבנו בגובה מפלס הקומה. המרתף יכול לשמש כחלק פעיל מהבית או כיחידת דיור ו/או כמשרד, כשבצמוד למרתף קיים מחסן בשטח 9 מ"ר. לדירה קיימת כניסה נפרדת דרך הגינה המרווחת, שמקיפה את הדירה, ומכל חלקי הדירה ישנה גישה לגינה. לרוכש הפוטנציאלי קיימת אופציה לוותר על חדר אחד, לטובת הרחבה של שטח הסלון.

בקומה הראשונה -דירה נוספת בשטח של כ-180 מ"ר ברוטו, הדומה בעיצובה לדירה שנמכרה באותה קומה. דירה זו יושבת במרכז הבניין, חולשת על שלוש חזיתות ומוארת במיוחד.
בקומה העליונה נבנתה דירת פנטהאוז מפוארת בשטח של 200 מ"ר ברוטו, שאוכלסה לאחרונה ועוצבה על ידי האדריכלית והמעצבת מיכל ריכטר. הבניין תוכנן על ידי האדריכלית מיכל ריכטר ונבנה בבנייה פרטית. בשנים האחרונות ליוותה ריכטר מגוון פרויקטים למגורים פרטיים בתל אביב, ביפו, בפתח תקווה וביישוב סלעית. ריכטר מושפעת ממגוון סגנונות עיצוב, מצד אחד סגנון הבאוהאוס, ומצד שני אדריכלות יפנית מסורתית, תוך כדי התערבות מודרנית.
לדברי ריכטר: "האדריכלות ברוב המקרים צריכה להיות נקייה ושקטה, ובכך כוחה ועמידתה לשנים. אני מאמינה בקשר בין הפנים לחוץ, ולזרימה ביניהם. החלל החיצוני העוטף את הבנין הוא חלק בלתי נפרד מפעילות הדירות. וככלל, אני מתייחסת לפתחים/חלונות כאל "העיניים" של הבית. העבודה בבניין נעשתה עם חומרים טבעיים, צבעוניות שקטה ומונוכרומטית".

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?