כפר יונה – אפריקה ישראל תקים 335 יחידות דיור

orenhod27614
אורן הוד, מנכל אפריקה ישראל מגורים צילום סיוון פרג'
אפריקה ישראל מגורים תקים בכפר יונה שכונת מגורים של 335 יחידות דיורorenhod27614

החברה זכתה בימים אלה במכרז של רשות מקרקעי ישראל, לבניית 120 יחידות דיור, שמצטרף לעסקה נוספת עליה חתמה החברה לאחרונה לבניית 215 יחידות דיור. השכונה תכלול 14 בנייני מגורים, כאשר בכל אחד מהם יוצעו דירות בתמהיל של דירות של 3, 4 ו-5 חדרים.
 
הזכיה של אפריקה ישראל במכרז לרכישת הקרקע, התקיימה במסגרת מכרז שהובילה בשבועות האחרונים רשות מקרקעי ישראל, להקמת 499 יחידות דיור בשלושה מתחמים, בחלקו הדרום-מזרחי של היישוב כפר יונה.

אזורי הבניה באזור השרון מצומצמים ובשכונות מגורים חדשות שנבנות בערי השרון מגיעים המחירים לרמת גבוהות במיוחד. דירות ארבעה חדרים בשכונה הירוקה בכפר סבא נמכרות במחירים של החל מ-1.8 מיליון שקל וברעננה בשכונת נווה זמר, מחיר דירות ארבעה חדרים עובר את הסף של שני מיליון שקל. 

טרם פורסמו מחירי הדירות בפרויקט החדש של אפריקה ישראל בכפר יונה, אבל אפשר להעריך כי חלק מהדירות יעמדו בתנאי הסף לתוכנית אפס אחוז מע"מ שמקדם שר האוצר, יאיר לפיד. בזכות הפטור ממע"מ, מחירי הדירות לרוכשי דירה לראשונה שיעמדו בתנאים שיגדיר משרד האוצר, יהיו נמוכים ב-18 אחוז ויאפשרו לאוכלוסיות נוספות לרכוש דירות. 

"אפריקה ישראל מגורים שמחה להרחיב את תחום פעילותה באזור השרון המבוקש", אומר אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, "החברה, שהינה בעלת חוסן פיננסי גבוה לצד קופת מזומנים נזילה, פועלת במסגרת האסטרטגיה העסקית להרחבת מלאי הקרקעות לבנייה שברשותה באזורי הביקוש. הזכייה במכרז זה, מצטרפת לשורה של זכיות במכרזים אותם השלימה החברה לאחרונה באזור גוש דן, לייזום והקמה של שכונות מגורים גדולות תחת המותג החזק והמוביל "סביונים". אנו מאמינים כי, שכונה זו שתיבנה על פי הסטנדרטים הגבוהים הנהוגים על ידי החברה תענה על הביקוש הקיים לדירות מעין אלה באזור. במסגרת הפיתוח המואץ של פעילותה ממשיכה אפריקה ישראל מגורים לבחון עסקאות נוספות כאשר, העסקאות הנוכחיות מהוות עדות חזקה ליכולתה לבצע עסקאות דומות, בעלות היקפים גדולים".

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?