המהלך יכלול בין היתר: שדרוג השטחים המסחריים, שיפוץ והחלפת הריצוף בשתי הקומות הוותיקות, חידוש מתחם האוכל ושיפוץ כללי בשמונת אולמות הקולנוע לטובת שיפור הנראות וחווית הבילוי והקניות.עבודות חידוש ושיפוץ הקניון יסתיימו באפריל 2014. הקניון נרכש על ידי חברת מליסרון מבריטיש ישראל לפני כשנה. 


במסגרת המהלך יערוך הקניון שינוי בתמהיל החנויות, בין היתר בכניסתן של רשתות ומותגים מובילים, כמו: רשת האופנה האמריקאית גאפ, שפתחה בימים אלה סניף דגל על שטח של כ – 800 מ"ר, פתיחת מסעדת רוזה הירושלמית עם סניף המשתרע על שטח של 200 מ"ר, רשת דן קסידי שתפתח סניף על שטח של 50 מ"ר, רשת הילדים החדשה צ'ילדרן פלייס Children Place האמריקנית שתפתח סניף על שטח של 300 מ"ר. כמו כן שמונת אולמות הקולנוע שבקניון שמופעלים על ידי קולנוע רב חן, יעברו להיות מופעלים על ידי חברת גלובוס גרופ ויעברו שיפוץ כללי מהיסוד שיכלול: החלפת כורסאות הישיבה, החלפת השטיחים, צביעה, שיפוץ בתי השימוש והלובי.

הקניון הגדול פתח תקוה הוקם בשנת 1999 ונחשב לאחד מהקניונים הגדולים והמובילים בישראל. שטחו של הקניון הגדול משתרע על כ- 80,000 מ"ר וכולל שלוש קומות מסחר ושש קומות חנייה. לפני כשנתיים נפתחה בקניון קומת המותגים הגדולה בישראל, בהשקעה כוללת של 120 מיליון שקל והיא מאגדת מגוון רחב של מותגים בינלאומיים מובילים, לצד מותגים מקומיים מובילים. בניהם: H&M, פול אנד בר, ברשקה, זארה, אמריקן איגל, סליו, טימברלנד, Top shop, Mac, Payless, אדידס, ALDO ,ורטהיימר ספורט, לורד קיטש, בא מאהבה ועוד. לאחרונה הודיעה קבוצת מליסרון שתקים מעל הקניון מלון שישתרע על 5 קומות, בהשקעה של 100 מיליון שקל.

לדברי ניר ברקן מנכ"ל הקניון הגדול פתח תקוה: "הרחבת הקניון בשנת 2011 סייע לשמור על מעמדו כאחד הקניונים המובילים בישראל ומאז נתפס כמוקד משיכה אזורי וכסמן למתחמי הקניות הגדולים במרכז הארץ. חידוש ושיפוץ הקניון הינו מהלך אסטרטגי הנועד להמשיך לטפח ולהתחדש גם בנראות, בחוויה וגם עם תמהיל של מותגים מובילים. מאז פתיחת הקומה השלישית בקניון הגדלנו באופן משמעותי את מספר המבקרים הנאמד בכ 30 אחוז וכולל גם מבקרים המגיעים מתל-אביב, רמת השרון, קריית אונו והסביבה וכן נרשמה עלייה משמעותית בפדיונות".

הקניון הגדול ממוקם בלב אזור מתפתח של עסקים בעיר פתח תקווה ומהווה מוקד משיכה לקהל רב כמו גם לשיתופי פעולה עם חברות מסחריות הממוקמות בסמוך. הקניון משתרע על שטח כולל של כ- 80,000 מ"ר מתוכם שטח מסחרי של כ- 36,000 מ"ר עם 200 בתי עסק פעילים ו-1500 מקומות חניה. הקניון הינו מוקד משיכה לתושבי העיר פ"ת והסביבה, בנוסף, מושך אליו לקוחות מערי השרון, צפון ת"א, ר"ג, גבעתיים ובקעת אונו. העיר פ"ת כיום, מונה 230,000 תושבים ויחד עם שאר האזורים , הקניון משרת מעל חצי מיליון לקוחות פוטנציאלים.

אתר האינטרנט של הקניון הגדול: http://www.hagadol.co.il