חברת דונה תבנה מרכז מסחרי בקריית גת בהשקעה של 25 מיליון שקל

duna21614
מרכז מסחרי דונה בקריית גת הדמיה יחסי ציבור
הטרנד החדש בתחום הנדלן המניב הם מרכזי קניות שכונתיים. במקום קניוני ענק עם מאות חנויות, בונים מרכזים שכונתיים קטנים שמאפשרים לקבל פתרונות יום יומיים במרחק הליכהduna21614

בחודשים האחרונים הוקמו מספר מרכזים כאלה ובימים אלה החלה הקמה של מתחם קניות חדש שיפתח בדצמבר 2014, תחת השם מתחם דונה בקרית גת. הפרויקט יוקם בהשקעה הנאמדת ב 25 מיליון שקל, בכניסה המערבית של העיר קריית גת ברובע הבנים על ידי דונה חברה להנדסה ובניין.

מתחם דונה ישתרע על שטח של 2,200 מ"ר ותמהיל השוכרים יכלול שטחי מסחר ובתי קפה. המחיר למ"ר במרכז המסחרי יעמוד על כ 150 שקל למ"ר.

חברת שניר, בבעלות איש העסקים ניר שמול המתמחה בשיווק מרכזים מסחריים ומגורים, נבחרה ללוות ולשווק את שטחי המסחר של הפרויקט, שיאוכלס במהלך חודש דצמבר 2014.

הפרויקט ממוקם באזור הצפוני- מערבי של העיר, רובע הבנים גובל עם ציר התנועה הראשי של צומת פלוגות הממוקם על כביש 40, ואף צמוד לכבישים מרכזיים בעיר.

המרכז המסחרי עתיד לתת מענה לתושבי שכונת הבנים, והאזור הנושק לשכונה – אשר עובר גם הוא תהליך של התחדשות ויוקף בהמשך ב"פארק אליאב" המשתרע על שטח של כ- 400 דונם.

לדברי ניר שמול, מבעלי חברת שניר: "מדובר בפרויקט ייחודי שנועד לפתח ולקדם את האזור החדש של קריית גת ולתת מענה לקהל הצרכנים באזור מגוריו. אנו מאמינים בהצלחת המרכז בזכות מיקומו האסטרטגי, קהל הלקוחות אשר בסביבה ותמהיל העוגנים החזקים אשר יפעלו בו ויהוו חלק בלתי נפרד מההצלחה המסחרית באזור".

אוהד סבן סמנכ"ל השיווק של דונה הוסיף: "חברת דונה מאמינה בעיר קריית גת ובפוטנציאל האדיר הטמון בה בתור מרכז בילוי ומסחר עיקרי באזור".

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?