יזמות נדל"ן – מה זה אומר בעצם?

hadirot18911
המונח יזמות נדל"ן, הוא מונח רחב מאוד שלא מעט אנשים מתהדרים בו. הרבה אנשים חולמים להיות יזמי נדל"ן, שכן מדובר על יזמות שיש בה לא מעט פוטנציאלhadirot18911

אשר מובילה לאפשרות להרוויח לא מעט כסף.

אך האמת היא, שלא כל אחד יכול להיות יזם נדל"ן ובשביל להיות אחד כזה, צריך לעבור דרך ארוכה, לא פעם צריך להיכשל בשביל להצליח, צריך לנסות לא מעט דברים, ומן הסתם, צריך להשקיע לא מעט כסף.
לפני נסביר בקצרה מדוע כל כך הרבה אנשים מבקשים להיות יזמי נדל"ן ומה היתרונות בתחום הנדל"ן לעומת יזמות בתחומים אחרים, נסביר בקצרה מה זו בכלל יזמות נדל"ן, ולמי אנחנו קוראים יזמי נדל"ן.

יזמות נדל"ן יכולה להתייחס לכמה מסלולים של עסקאות אשר קשורות בנדל"ן. המסלול העיקרי הוא הקמת מבני נדל"ן, בין אם מדובר בנדל"ן מסחרי או פרטי (נדל"ן לצורך מגורים), לצורך מכירה או השכרה.

מדובר בדרך כלל בחברות או קבלנים שמקימים מבנים, מוכרים או משכירים, עם הכסף שהם מרוויחים על מקום אחד, הם ממהרים להקים מבנים חדשים ולחזור שוב על אותה פעולה של מכירה או השכרה.

לשם כך, הם צריכים לאתר שטחים עליהם ניתן לבנות מבנים חדשים, מן הסתם. ישנם יזמי נדל"ן שלא ממהרים לבנות על שטחים שברשותכם, אלא מעדיפים להחזיר בשטח ולהחכיר אותו לצורך בנייה לגורמים אחרים, והם מרוויחים על ההחכרה שלו.

מסלול אחר של יזמות נדל"ן מתייחס ליזמים אשר רוכשים מבנים קיימים, משפצים אותם ומשכירים, בכסף שהם מרוויחים על השכירות, הם רוכשים מבנים אחרים ומשכירים גם אותם.

צריך לומר שבשני המקרים, סביר להניח שחלק גדול מהיזמות תתבסס על הלוואות מהבנקים, ולכן ההון העצמאי הראשוני שיש להם הוא משמעותי והיכולת להשיג הלוואות בתנאים טובים בהמשך היא חשובה, אחרת הם לא יוכלו להמשיך ביזמות לאורך זמן.

חלק גדול מהרעיון של יזמות נדל"ן היא הקמה של מבנים חדשים והשקעה בהם. לכן מי שבונה בית פרטי לעצמו, הוא לא יזם, שכן אין לו שום כוונה להשתמש במבנה לצורך השקעה, אין לו גם שום כוונה ליזום עבור אחרים, הוא יוזם אך ורק עבור עצמו.

מדוע אנשים רוצים להיות יזמי נדל"ן?
אנשים רבים, בעיקר צעירים, מעוניינים להיות יזמי נדל"ן מאחר ומעטים התחומים בהם אפשר להרוויח כמו בנדל"ן. להבדיל ממניות או אגרות חוב, הרי שבנדל"ן, אנחנו יכולים להרוויח לאורך זמן.
זה נובע מהעובדה שלא מדובר במוצר מתכלה, אלא מוצר שיעמוד על תילו לאורך שנים, וכן מדובר על מוצר שבכל זמן נתון, סביר להניח שיהיה לו ביקוש.

יכול להיות שהרווח לא יגיע באופן מיידי וייתכן מאוד שהרווח יקטן עם הזמן, אך לאורך זמן עם סבלנות, אנחנו נרוויח. בין אם זה מהמבנה ובין אם זה מהשטח.

אהבתם ? שתפו

רוצים לקרוא עוד ?