בשורה לסוכני הביטוח וללקוחות, פריצת דרך בענף הביטוח: כלל ביטוח משיקה מערך דיגיטלי: כלל on-line - פלטפורמה דיגיטלית חדשנית לניהול של לקוחות סוכנות הביטוחclal online אשר תאפשר לסוכנים לנהל את עסקי הלקוחות בפשטות, במהירות ובעלויות תפעוליות נמוכות.

איזי כהן, מנכ"ל כלל ביטוח: "מדובר במהלך ראשון מתוך סדרת מהלכים שמטרתם לשפר את השירות לסוכנים. סוכן הביטוח של כלל יוכל החל מהיום לזהות הזדמנות עסקית לביטוחי בריאות וריסקים, למלא את הצהרת הבריאות הנדרשת במערך הדיגיטלי, לאשר כיסוי ולהפיק פוליסה בזמן אמת, מכל מקום ובכל זמן. הסוכנים הם הכוח שמניע את העסק שלנו, ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלנו. נפעל תמיד לתת להם פתרונות חדשניים שישפרו את ניהול העסק שלהם".

יעקב (צ'יקו) זכריה, משנה למנכ"ל ומנהל מערך העסקים בכלל ביטוח: "בעולם מתקדם, שירות מצוין הוא קודם כל שירות דיגיטלי, אנו גאים להיות הראשונים בענף שהביאו את הבשורה שתאפשר לסוכנים לנהל את העסק שלהם בפשטות, במהירות ובעלויות תפעוליות נמוכות".

גיל ארזי, מנכ"ל כללביט מערכות: "השירות החדש מבוסס על תשתית חכמה שמתממשקת לכל מערכות המידע בקבוצת כלל. בלחיצת כפתור אחת ניתן להתחבר ל-data base של הלקוח, לקבל תמונת לקוח מלאה, לתת לו שירות מיידי ולהציע לו מוצרים חדשים המתאימים לצרכיו לרבות הצהרת בריאות אחידה והפקה של פוליסות בריאות וריסק במסלול ירוק".

כלל ביטוח משיקה תשתית דיגיטלית חדשה לניהול של סוכנות הביטוח תחת השם Clal on line. זהו מהלך ראשון מתוך סדרת מהלכים שיהוו מהפכת שירות אותה מובילה כלל ביטוח בחודשים האחרונים.

השלב הראשון מיושם על גבי טאבלט (אייפד או אנדרואיד) והוא יאפשר לסוכן לתת שירות מלא ללקוחותיו לרבות תהליך של מכירה ישירה של פוליסות בריאות וריסק במסלול ירוק תוך התממשקות מלאה לכל מערכות המידע הרלוונטיות בכלל ביטוח.

Clal on line מאפשר לסוכן לראות תמונת לקוח מלאה, לזהות הזדמנויות מכירה, לעקוב אחר פעילות הלקוחות, לקבל התראות והודעות בנוגע למבוטחים. התשתית כוללת: תזכורות, מחשבונים, סימולטורים, איתורנים, טפסים, מבצעים, ביצועים, נתונים ועוד.

איך זה עבד עד היום?
השירות בעולם הביטוח נתפס בירוקרטי, ארוך ועמוס בפרוצדורות. תהליך ההפקה של פוליסת ביטוח כולל מילוי של טפסים רבים ושונים, החתמות, משלוח למשרדי המבטחת, חיתום, הזנה למחשב, העתקים ועוד. בסיומו של התהליך מונפקת הפוליסה והיא נשלחת אל הסוכן והמבוטח. התהליך מראשיתו ועד להגעת הפוליסה אל הסוכן והמבוטח נמשך כחודש.

עתיד עולם הביטוח
בכלל הבינו כי השוק הגלובאלי המשתנה, הצורך בהפחתה של עלויות תפעוליות במשרד הסוכן על מנת שיוכל לנהל עסק רווחי, ציפיית הלקוחות לקבל שירות הוליסטי, מקצועי ומהיר - כל אלה מחייבים גם את שוק הביטוח להיערך אל העתיד. התשתית החדשה של כלל תאפשר לסוכן הביטוח לעבוד מכל מקום ובכל זמן תוך שהוא מחובר לכל המערכות התפעוליות של כלל ביטוח ב-on line ללא צורך במעבר בין מסכים, שדות וניירת.
הגישה הישירה אל נתוני האמת ושימוש בממשק דיגיטלי מקצרים את התהליך כולו וממזערים טעויות אנוש שעשויות לעכב את תהליך הפקת הפוליסה למבוטח.

החיבור ל-data base מאפשר לסוכן למכור מוצרים המותאמים ללקוח, ללא כיסויים מיותרים.

בתום תהליך מילוי הפרטים הרלוונטיים הפוליסה מונפקת באופן מיידי, נשלחת באמצעות המייל ונכנסת לתוקף תוך כ-72 שעות.

כל אלה ומוצרים עתידיים שיושקו תחת clal on line ישפרו את חוויית השירות והמכירה הן של הסוכן והן של לקוחותיו ויאפשרו לסוכני כלל להתמודד עם השינויים בשוק הביטוח ולהיערך אל העתיד.
0
0
0
s2smodern