חברת שניר, המתמחה בשיווק נדל"ן למגורים ומסחר, בבעלותו של איש הנדל"ן ניר שמול, נבחרה לשווק את פרוייקט המגורים בית הסופר ברחוב קפלן 6 בתל אביבsofer161617
השיווק נעשה במשותף יחד עם חברת השיווק הפלפלים בבעלותם של אבי תל ורמי קדוש. הפרוייקט ישווק לפרטים שיהפכו לקבוצת רכישה למבנה.
 
בפרוייקט  נמכרו 12 דירות בחודש ימים. בין היתר:

דירות 2 חדרים בשטח של 58 מ"ר, עם מרפסת שמש בגודל של 6 מ"ר נמכרה ב – 2,605,000 שקלים מחיר למ"ר 43,100 שקלים 

דירת 5 חדרים בקומה ה -6 בגודל של 147 מטר + 30 מ"ר מרפסת שמש, נמכרה במחיר של 6,968,400 שקלים. מחיר מ"ר 43,200 שקלים

דירות 3 חדרים 74 מ"ר  12 מ"ר מרפסת שמש, נמכרו ב – 4,300,000 שקלים.

במסגרת פרויקט קבוצת הרכישה, ישומר וישפוץ בית הסופר ברחוב קפלן בתל-אביב, ויוקם בניין בוטיק בגובה של שמונה קומות עם 23 דירות. לכל דירה תהיה חני, כאשר לדירות מעל 120 מ"ר יהיו שתי חניות.

בפרוייקט נותרו למכירה 6 דירות.

אומדני מחירי הדירות הם:

דירות 4 חדרים בפרוייקט, בגודל של 117 מ"ר, עם מרפסת של 23 מ"ר, תמכר החל מ – 5,718,000 שקלים

דירות 5 חדרים בשטח של 217 מ"ר, עם מרפסת של 43 מ"ר, ימכרו במחיר של החל מ – 10,255,000 שקלים

דירות 5 חדרים בשטח של 147 מ"ר 30 מ"ר מרפסת, ימכרו במחיר של החל מ – 7,128,000 שקלים

דירת פנטאהוז יחידה בקומה, בשטח של 365 מ"ר מ"ר בנוי +130 מ"ר מרפסת תמכר במחיר של 18,408,000 שקלים

יזם הפרוייקט : קבוצת איציק תשובה, אדריכלית הפרויקט – לאה רובננקו. בחברה מעריכים כי הצפי להיתר בניה שנה וחצי.
 
לדברי ניר שמול, מנכ"ל חברת שניר: לחברת שניר ניסיון רב בשיווק של בנייני מגורים, לצד מרכזים מסחריים שכונתיים, ופרויקט זה מתווסף לניסיון זה. הפרוייקט הינו פרוייקט ייחודי המשלב ישן וחדש, עם עיצוב ייחודי. מדובר באחד הלווקישנים הטובים במדינת ישראל קרוב לכל מרכזי התרבות של העיר תל אביב , מסחר -שרונה , קניון האופנה של גינדי ועזריאלי. עיסקאות נדל"ן שבוצעו באיזור לאחרונה, ובפרט מכירת מתחם רשות השידור לשעבר על ידי רשות מקרקעי ישראל בתמורה ל־1.06 מיליארד שקל, מצביעות על כך שמדובר ומדובר בהשקעה שלהערכתנו תעלה בעשרות אחוזים עם אכלוס הפרויקט והשלמתו".

לדברי אבי תל מנכ"ל חברת פלפלים: "השיווק המשותף בפרויקט על-ידי חברת שניר וחברת הפלפלים, בא לידי ביטוי בכך שפרוייקט בית הסופר כולל לראשונה את הטכנולוגיות החדשות של חברת הפלפלים, המשלבות פלטפורמות דיגיטליות מודרניות, יחד עם נוסחת המרה מדוייקת. כך, השיווק של בית הסופר מהווה למעשה סנונית ראשונה לשת"פ של חברת הפלפלים וחברת שניר בתשלובת העובדת יחד, במתווה פרסומי ושיווקי היודע לחזוות מראש את קצב המכירות, ומחירי המכירה של היחידות".

הדמיה: סטודיו 55 דיזיין

0
0
0
s2smodern